Yazılım

TEKNİK SERVİS YAZILIMI (DeskFor-IT)

ÖZELLİKLERİ

Hizmet kalitesinin ve kârlılığın arttırılmasında DeskFor servis yönetimi
01

Veri Entegrasyonu

Yüklenici ve alt yükleniciler arasında servis kayıtlarının entegrasyonu otomatik olarak sağlanır.
02

Proje Takibi

Sınırsız sayıda proje tanımlayarak malzemelerin arıza süreçleri takip edilebilir.
03

Malzeme Servis Geçmişi

Malzeme ile ilgili açılmış tüm servis kayıtları ve kullanılan yedek parçalar tek ekrandan görüntülenebilir.
04

SLA

Projede tanımlanmış olan SLA sürelerine göre arıza talepleri önceliklendirilebilir.
TEKNİK SERVİS YAZILIMI (DeskFor-IT)

FAYDALARI

  • Malzeme envantere ne zaman girdi?
  • Geçmiş arıza sıklığı neydi?
  • Değiştirilen parçası var mı?
  • Elimde ne kadar yedek parça tutmam gerekiyor?
  • Bakım maliyeti ne olur?
TEKNİK SERVİS YAZILIMI (DeskFor-IT)

ÖZELLİKLERİ

  • Kimler İçin?
    • Sistem entegratörü olarak çalışan firmalar,
    • Bakım ve servis hizmetin alan kurum ve kuruluşlar.
  • DeskFor
    • Proje kapsamında tedarik edilen veya bakımı yapılan malzemelerin tanımlanması,
    • Malzemeler ile ilgili seri numarası detayında bilgilerin girilebilmesi,
    • SLA süreçlerinin tanımlanabilmesi,
    • Yüklenici ve sınırsız sayıda alt yüklenici arasında veri ve yetki entegrasyonları,
    • Depo yönetimi ve stok takibi,
    • Proje kapsamında maliyetlerin hesaplanması.
  • Neden DeskFor?
    • Garantisi devam eden veya bakım anlaşması yapılmış malzemelerin arıza durumlarını takip edebilmek
    • Bakım ve garanti anlaşmalarının maliyetlerini tahmin edebilmek
    • Malzemelerin ömür devrini etkin olarak yürütebilmek
    • Malzeme üzerinde yapılmış olan onarım ve yedek parça değişimlerini görebilmek
    • Firmaların yürütmüş olduğu faaliyetleri takip edebilmek
    • Firma bağımsız SLA standartları belirleyebilmek