DeskFor Serisi Ürün Ailesi

DeskFor Serisi Ürün Ailesi
DeskFor Serisi, küçük ve orta büyüklükteki işletmelerin (KOBİ) proje, servis, kalite, insan kaynakları ve müşteri ilişkileri yönetim süreçlerini otomasyona alan yazılım ürün ailesidir.
- Kullanıcı dostu arayüzü ile işletmelerin otomasyona geçmesini kolaylaştırır.
- Bulut ve on-premise seçenekleri ile farklı gereksinimlere uygundur.

DeskForSM nedir?
Müşterilere teslim edilen ürün ve hizmetlerin garanti süresi boyunca servis yönetimi işlerinin otomasyonunu sağlayan, personel çalışmalarının takibini kolaylaştıran bir web uygulamasıdır.

DeskForSM ile neler yapabilirsiniz?

Proje kapsamında tedarik edilen veya bakımı yapılan malzemeleri tanımlayabilirsiniz

SLA süreçlerini tanımlayabilir ve proje kapsamında maliyetleri hesaplayabilirsiniz

Garantisi devam eden veya bakım anlaşması yapılmış malzemelerin arıza durumlarını takip edebilirsiniz

Malzemelerin ömür devrini etkin olarak yürütebilirsiniz

Malzemeler ile ilgili seri numarası detayında bilgileri girebilirsiniz

Firmaların yürütmüş olduğu faaliyetleri takip edebilirsiniz

Firma bağımsız SLA standartları belirleyebilirsiniz

Ürünleri parça numaralı ve seri numaralı takip edebilirsiniz

Proje bazlı ürün sorgulaması yapabilirsiniz

Arıza Bildirim ve Takip Formu oluşturabilirsiniz
DeskForSM’i kimler kullanabilir?
DeskForSM’nin özellikleri
Dinamik Format
Malzeme Servis Geçmişi
Proje Takibi
Stok Takibi
Maliyet Tahmin
İş Takibi
Ürün Takibi
Yetki Entegrasyonu
