ELDOK Elektronik Dokümantasyon


ELDOK Nedir?
Marka ismi ‘Elektronik Dokümantasyon’ kısaltılmasından gelen ELDOK, kurumsal dokümanların XML olarak modüler bir şekilde tutulmasını sağlayarak iş süreçleri ile ilişkilendirilmesini sağlayan bir web uygulamasıdır.
ELDOK ile neler yapabilirsiniz?

Belli bir şablon oluşturarak bu şablona bağlı dokümanlar hazırlayabilirsiniz

Dokümanlarınızı modüler olarak bölüm, paragraf, madde ve satır düzeyinde ilişkilendirebilirsiniz

Oluşturduğunuz dokümanları saklayabilir ve yönetebilirsiniz

Dokümanlarınızı pdf, doc, html, dita formatlarında indirilebilirsiniz

Dokümanlarınız arasında esnek ve hızlı sorgulama yapabilirsiniz

Dokümanların farklı versiyonlarını oluşturabilirsiniz
ELDOK’u kimler kullanabilir?
-
Doküman hazırlama sürecinde şablon ihtiyacı duyan kişiler ve kurumlar
- Akademisyen
- İçerik yazarı
- Savunma sanayii firmaları
- Üniversiteler
- Devlet kurumları vb.
-
Kaynak yönetim süreçlerinde ilişkili dokümanlar kullanan ve dokümanlar arasındaki ilişkileri takip eden kurumlar
ELDOK’un özellikleri
- Otomatik versiyon yönetimi
- Değişiklikleri düzeltme
- Onay süreç yönetimi
- İleri seviye veri güvenliği
- On-Premise kurulum
- Şablona bağlı kolay kullanım
- Dokümanlar arası referanslama
- Belgeye yorum ekleme
- Mobil uygulama desteği
- Bulut erişim alternatifi
