DeskFor Serisi Ürün Ailesi

DeskFor Serisi Ürün Ailesi

DeskFor Serisi, küçük ve orta büyüklükteki işletmelerin (KOBİ) proje, servis, kalite, insan kaynakları ve müşteri ilişkileri yönetim süreçlerini otomasyona alan yazılım ürün ailesidir.

  • Kullanıcı dostu arayüzü ile işletmelerin otomasyona geçmesini kolaylaştırır.
  • Bulut ve on-premise seçenekleri ile farklı gereksinimlere uygundur.
deskfor

DeskForPM nedir?

DeskForPM, projenin imzalanmasından kapanışına kadar bütün süreçlerinin etkin yönetilmesini sağlamaktadır. Aynı zamanda firma içerisinde bütün projelerden alınan bilgilere göre finans yönetimini yapılabilmektedir.

deskforpm

DeskForPM ile neler yapabilirsiniz?

Image Description

Proje Yönetimi

  • 1

    DeskForCRM üzerinden tanımlanan fırsat kaydının projeye dönmesi ve proje yöneticisine atanması ile proje takibi başlamaktadır.

  • 2

    Proje yöneticisi, projenin fizibilitesini ve bütçesini hazırlayarak şirket içerisinde tanımlanmış süreçlere göre onaylarını alabilmektedir.

  • 3

    Firmanın personel maliyetleri DeskForHR'dan alınan bilgilere göre hesaplanabildiği gibi şirket dışından alınan mal ve hizmetlerin maliyetlerinin de takibi yapılabilmektedir.

  • 4

    Bu sayede projenin fizibilitesine göre sapma durumları anlık olarak takip edilebilmektedir.

Image Description

Kur Yönetimi

Projelerin içerisinde farklı para birimlerinden maliyetler oluşabilmektedir. Proje yöneticisinin kur taleplerini finans birimi ile yönetebilmesi ve gerekli onayları alabilmesi sağlanmaktadır.

Image Description

Proje Takvimi

Projenin takvimi gantt çizelgesi olarak oluşturulabilmekte ve çizelge içerisinde her bir birim için görev ataması yapılabilmektedir. Görev atamaları DeskForPM içinden yapılabileceği gibi Jira/TFS ile de entegrasyonu yapılabilmektedir. Bu sayede tamamlanan görevler otomatik olarak işlenmekte ve proje takviminin ilerlemesi anlık olarak sağlanabilmektedir.

Image Description

Adam x Saat Hesaplama

Görevlerin tamamlanma sürelerine göre projede kullanılan adam x saatler, DeskForHR uygulamasından alınan personel maaş bilgileri ile hesaplanmakta ve projenin maliyeti anlık olarak hesaplanmaktadır. Organizasyon yapısına göre personel adam x saat verilerinin onayları ekip liderleri ve proje yöneticisi tarafından yapılabilmektedir.

Image Description

Gider Formu

Proje içerisinde personelin yapmış olduğu harcamalar için gider formlarını oluşturabilmesi, bunların muhasebe tarafından ödenmesi ve proje ile ilişkilendirilmesi sağlanmaktadır.

Image Description

Bütçe Yönetimi

Proje dışında kalan birimlerin yıllık bütçelerinin oluşturulması, yapılan giderlerin bütçelere işlenebilmesi ve şirketin yıllık gelir gider dengesinin hesaplanması sağlanmaktadır.

Image Description

Finans Yönetimi

Bütün projelerden alınan gelir gider bilgilerine göre şirketin finansal anlamda projeksiyonunun ve nakit akış dengesinin oluşturulması sağlanmaktadır. Bütün birimlerden alınan verilere göre yöneticilerin finans yönetimi ile ilgili doğru kararlar verebilmesi sağlanmaktadır.

DeskForPM’nin özellikleri

Cloud ve On-Premise Çözüm

Dinamik Tasarım

Web Uygulaması

Finans Yönetimi

Proje Yönetimi

Bütçe Yönetimi

Image Description

DeskForPM hakkında daha detaylı bilgi almak için