BT Servis yönetimi, organizasyonların ana iş fonksiyonlarının üzerinde çalıştığı Bilgi Hizmetlerinin IT sektöründe küresel olarak ve yaygın bir şekilde uygulanan hizmet yönetim usuller bütünüdür.

BT Teknolojileri size ne sağlar?

  • UÇTAN UCA YÖNETİM

    Organizasyonlarda işletilen Bilgi Hizmetlerinin tüm bilgi sistemleri bileşenlerini de içerecek şekilde uçtan uca yönetilmesini sağlar.

    UÇTAN UCA YÖNETİM
  • BÜTÜNSEL TASARIM & YÖNETİM

    Organizasyonlarda bilgi sistemlerin yönetilmesinde temel alınan iş süreçlerinin bütünsel olarak tasarlanması ve yönetilmesini sağlar.

    BÜTÜNSEL TASARIM & YÖNETİM
  • KAYNAK YÖNETİMİ

    Organizasyonlarda bilgi sistem kaynaklarının (insan, para, vb.) cari ve gelecek ihtiyaçları da kapsayacak şekilde yönetilmesini mümkün kılar.

    KAYNAK YÖNETİMİ

ITSM Uygulamasının Avantajları

  • 1

    Optimum personel üretkenliği sağlar

    Optimum personel üretkenliği sağlar

    IT birimleri ve fonksiyonları üzerinde çalışan süreçleri tanımlar

    Tanımlanan süreçleri birbirleri ile ilişkilendirir

    IT süreçlerinin kesintisiz çalışmasını sağlarken, personel eksikliği durumunda hizmet satın alım imkanı sağlar

  • 2

    Maksimum kurum üretkenliği sağlar

    Maksimum kurum üretkenliği sağlar

    Yatırım Getirisi (RoI)

    Yapılan IT yatırımlarından sağlanacak verimin maksimize edilmesini sağlar

    Müşteri Memnuniyeti

    Organizasyon içi ve dışı her seviyeden IT kullanıcılarının memnuniyetini artırır

ITIL (IT Infrastructure Library) Nedir?

1980’li yıllardan itibaren günümüze kadar IT sektörünün önde gelen kuruluşları tarafından geliştirilen ve küresel olarak büyük / orta ve küçük işletmelerde uygulanabilen bir Hizmet Yönetim Metodolojisidir.

ITSM kapsamında küresel olarak kullanılan bilişim hizmetleri yönetim metodolojilerinden en yaygın olarak uygulanandır.

BT hizmet yönetimini en iyi şekilde yapabilmek için IT çalışanlarına ve yöneticilerine rehberlik eden uluslararası bir standarttır.

ITIL’ın Sağladıgı Faydalar Nelerdir?

  • ITIL’ın Sağladıgı Faydalar Nelerdir?

    IT birimleri, sorumlulukları, ve ilişkileri tanımlanmış fonksiyonel parçalara ayrılabilir ve personel eksikliği durumlarında modüler olarak outsource edilebilir.

  • ITIL’ın Sağladıgı Faydalar Nelerdir?

    IT altyapısı ve üzerinde çalışan uygulamalarda yapılacak her türlü değişiklik çalışmaları neticesinde olası plansız hizmet kesintileri azaltılabilir.

  • ITIL’ın Sağladıgı Faydalar Nelerdir?

    IT Hizmetlerini oluşturan hizmet bileşenlerininin faaliyet durumları (ITOM-IT Operations Management) tek bir birim vasıtası ile 7/24 izlenebilir.

Referans Kurumlar

Kara Kuvvetleri Komutanlığı