Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Politikası

  • BT servislerinin sunulması sırasında, proaktif yaklaşımı artırmak

  • BT servislerinin sunulduğu iş birimlerini anlamak ve iş birimleriyle ilişkileri artırmak

  • Servis seviyesi ölçütlerini gözden geçirmek, müşteriden gelen bildirimler ve toplanan veri ışığında gerekiyorsa ölçütleri değiştirmek

  • Müşterilerle düzenli olarak servis toplantıları düzenlemek, bu toplantılardan iyileştirme için fikirler toplamak

  • Sürekli olarak servis yönetim sisteminin etkinliğini iyileştirmek

  • Var olan süreçleri zenginleştirmek ve onları ISO/IEC 20000-1 standardında belirtilen süreçlerle paralel hale getirmek

  • İlgili kanuni şartları ve sözleşmeden doğan yükümlülükleri yerine getirmek

Genel Müdür