-
Kalite Politikamız
-
Bilgi Güvenliği Politikamız
-
Çevre Politikamız
-
İnsan Kaynakları Politikamız
-
İş Sağlığı ve Güvenliği Politikamız
-
Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Politikası
-
Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikamız
-
Bilgilendirme Politikası
-
Bağış ve Yardım Politikası
-
Kar Dağıtım Politikası
-
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Politikamız
-
Etik İlkelerimiz
Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Politikası
-
BT servislerinin sunulması sırasında, proaktif yaklaşımı artırmak
-
BT servislerinin sunulduğu iş birimlerini anlamak ve iş birimleriyle ilişkileri artırmak
-
Servis seviyesi ölçütlerini gözden geçirmek, müşteriden gelen bildirimler ve toplanan veri ışığında gerekiyorsa ölçütleri değiştirmek
-
Müşterilerle düzenli olarak servis toplantıları düzenlemek, bu toplantılardan iyileştirme için fikirler toplamak
-
Sürekli olarak servis yönetim sisteminin etkinliğini iyileştirmek
-
Var olan süreçleri zenginleştirmek ve onları ISO/IEC 20000-1 standardında belirtilen süreçlerle paralel hale getirmek
-
İlgili kanuni şartları ve sözleşmeden doğan yükümlülükleri yerine getirmek
Genel Müdür