-
Kalite Politikamız
-
Bilgi Güvenliği Politikamız
-
Çevre Politikamız
-
İnsan Kaynakları Politikamız
-
İş Sağlığı ve Güvenliği Politikamız
-
Bilgi Teknolojileri Hizmet Yönetim Politikası
-
Kişisel Veri Saklama ve İmha Politikamız
-
Bilgilendirme Politikası
-
Bağış ve Yardım Politikası
-
Kar Dağıtım Politikası
-
Kişisel Verilerin Korunması Kanunu Politikamız
-
Etik İlkelerimiz
Kalite Politikamız
Türkiye’nin öncü kurum ve kuruluşlarına hizmet veren Forte, sahip olduğu teknoloji ve insan gücü kadar kalite politikaları ile de fark yaratmaktadır.
-
Müşteriye değer
Müşterisine verdiği değer ile bugünlere geldiğini bilen Forte, müşteri memnuniyetini her şeyden üstün tutar.
-
Kaliteli ürün & hizmet
Kaliteli ürün ve hizmetin geleceği şekillendireceğine inanan Forte, üstün hizmet politikası ile hareket eder.
-
Yasal şartlara uygunluk
Bilgi işlem teknolojileri güvenlik kriterleri bilinciyle hareket eden Forte, müşterisine Milli ve NATO Tesis Güvenlik gereklerine uygun ürün ve hizmet sunar.
-
Şirket içi sürekli eğitim
Hep bir adım öteyi hedefleyen Forte, ekipleri için sürekli eğitimler gerçekleştirir.
-
Ar-Ge çalışmalarında süreklilik
Yenilikleri takip eden Forte, ürün ve hizmetlerini de sürekli yeniler, günün gerekliliklerine ayak uydurur.
-
Satış sonrası hizmet
Satış kadar satış sonrası hizmetleri ile de fark yaratan Forte, müşterisini asla yalnız bırakmaz.
-
Çözüm odaklı yaklaşım
Hatanın gelişmenin bir parçası olduğuna inanan Forte, herhangi bir sorun karşısında çözüm odaklı bir strateji ile hareket eder.
-
7/24 destek
Uzman mühendis ve teknisyen ekibi ile Forte, müşterilerinin her zaman yanında olur; 7/24 destek sunar.
-
Sürekli İyileştirme ve Gelişme
Forte, süreç, ürün ve hizmetlerinin kalitesini sürekli iyileştirme yaklaşımıyla ele alır.
Forte, Kalite Yönetim Sistemi'nin etkinliğini sürekli denetler ve gerekli görülen iyileştirmeleri uygular, çalışanların farkındalıklarını arttırarak yönetim sisteminin geliştirilmesine çalışanların da katılımını sağlar.
Genel Müdür